Olival ürünleri artık Türkiyede

Gratis 'e harika bir marka geldi Olival . Şu an için kısıtlı ürün skalasına sahip olsa da zamanla tüm seriyi ülkemize getirecekleri...

olival gratisde

Gratis'e harika bir marka geldi Olival. Şu an için kısıtlı ürün skalasına sahip olsa da zamanla tüm seriyi ülkemize getireceklerine inancım tam :)
Öylesine sevdim ki ışıltılı yağ ile başlamak istiyorum.

OLİVAL IŞILTILI KURU YAĞ (50 ML)

olival gratisde

Bayıldım-bayıldım-bayıldım !
Fiyatı çok uygun 
Işıltıları çok yerinde
Yaz-kış farketmez her mevsim kullanıma uygun
Yapış yapış değil

olival gratisde

Görselde sarı gibi görünsede cilde dağıtınca şeffaf ama ıslak-gold yansımalar bırakıyor.

olival gratisde

Cilt tarafından hemen emiliyor,kıyafetlere bulaşmıyor.
Cilde,saça,yüze uygulanabiliyor.



olival gratisde

5 doğal yağın kombinasyonuyla size hem ışıltılı hem de yumuşacık sonuçlar veriyor.


                                     OLİVAL GECE KREMİ (KURU CİLTLER) 

olival gratisde
Kuru ciltler için biçilmiş kaftan
Roaccutane tedavisinden kurumuş cildi inanılmaz toparladı
Beyaz renkli 
Bitki kokuyor (beni hiç rahatsız etmedi)

olival gratisde

Yağlı yağlı bir his bırakmıyor.
10 dakikada cilt hemen emiyor (benim cildim çölde su bulmuş da olabilir :D )
olival gratisde

Tüm gün etkisi hissediliyor.
Sevgili Gratis umarım daha çok Olival ürünü getirir ;)
Siz bu markayı denediniz mi?



BENZER YAZILAR

3 yorum