Yoko Multipurpose Aloe Gel

Aloevera yı kim sevmez?

Yoko Multipurpose Aloe Gel


Aloeverayı kim sevmez?




Kullanıldığı alanların çokluğuna bakılırsa herkes tarafından çok sevilen bir bitki olduğu belli :) İçecek olarak bile tüketildiğini biliyorum.Yiyebileceğimiz kadar doğal bir bitkiyi neden cildimizde kullanmayalım demişler ve Yoko Multipurpose Aloe Gel 'i yapmışlar :D
%99,9 aloevea içeriğiyle gönlümü çaldı.


 Kullanım alanları sitede açıklandığı şekliyle;


%99,9 Aloe Vera Özü
Bebek yumuşaklığı & Yatıştırıcı Etki
Yüz & Vücut & Saç
Çok amaçlı kullanım için harika bir jel!
Aloe vera, papatya ve kaktüs özleriyle ferahlatıcı ve yatıştırıcı etkiyi hissedin. Cilt tarafından hemen emilir ve tüm vücutta kullanıma uygundur.
Hassas cildi nemlendirir, ciltte koruyucu bir tabaka oluşturur.
Aloe veranın antibakteriyel özelliği sayesinde akne/ sivilce problemi yaşayan ciltler için harika bir bakım ürünüdür. Ayrıca düzenli kullanımda sivilce ve yara izlerinin giderilmesine katkı sağlayacaktır.
Şişen ayaklarınızı dinlendirmek için kullanabilirsiniz.
Yağ ile karıştırıp kırık saçlara uygulayabilirsiniz.
Öneri : Daha fazla serinlik hissi için buzdolabında muhafaza edebilirsiniz.

Yoko Multipurpose Aloe Gel

Yoko Multipurpose Aloe Gel

Yoko Multipurpose Aloe Gel


Ambalaj görünümüne bakılacak olursa yeşil renkli bir ürün gibi gelebilir ama bu yanıltıcı :)

Ürün tamamen şeffaf 
Emilimi harika 
Diğer kullandığım aloe içerikli ürünlere nazaran yok denecek kadar az bir yapış yapış olma hissi var ve bu benden geçer not aldı :)
Ben nasıl kullanıyorum;
  • Makyaj öncesi-Emilimi gayet güzel ve süreceğiniz makyaj ürününün yapısını bozmayan,yağsız bir ürün
  • Tırnak bakımı-İçerisine biraz zeytinyağı damlatıp tırnaklarımda kullandım sonuç nefis maniküre güzel hazırlıyor.
  • Saç bakımı-Yine içerisine biraz argan biraz da zeytin yağı ekleyerek saç uçlarıma maske yaptım.Koaly taranan saçkar benimle :)
  • Yüz maskesi-İçerisine biraz kil karıştırıp yüz maskesi yaptım karma cildimle gayet güzel anlaştılar :)
  • Vücut losyonu-Kuruluk yaşadığınız bölgelerde gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

Sözün kısası içerik temiz olunca cildin her alanında değerlendirebiliyorsunuz.

Ürün şuan 89 TL'den 59 TL'ye düşmüşken siteye uğrayarak bu güzel ürünü deneyebilirsiniz.

Yoko Aloe Vera Jeli için TIK TIK

Ben bu ürünü sevdim siz nasıl buldunuz :)


BENZER YAZILAR

3 yorum

  1. Süper! Hep Merak Etmişimdir.

    YanıtlaSil
  2. Aloeverayı hayatımın her yerine koydum sanırım. Şu an aloevera sabunu kullanıyorum mesela ve düzenli olarak kullandığım için cildimde bir düzelme, yağların çözüldüğünü hissediyorum. Siz de aloevera sabunu kullanmayı düşünürseniz Natura Sabun'u aloevera sabunu konusunda önermekteyim. İncelemek isterseniz: https://www.naturasabun.com/urun/dogal-aloevera-sabunu/

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Saçın nemini ve yumuşaklığını korumak için saç bakımını aksatmamak gerekiyor. Özellikle boyalı saçların neme daha çok ihtiyaç duyduğu bir gerçek. Çünkü saç boyaları saçı biraz kurutuyor. Doğal bir bakımdan yanaysanız zeytinyağı ve hindistan cevizi yağıyla saçlarınıza bakım yapabilirsiniz. Saç yapınıza uygun bir saç maskesiyle de saç bakımınızı yapabilirsiniz. Ben de kızıl saç bakımı üzerine yazdığım yazımı paylaşmak istedim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kizil-sac-ile-ilgili-en-cok-aldigim-sorular-ve-yanitlarim/ Belki ilgilenenlere faydalı olur diye. ♥

    Sağlıkla kalın,
    sevgilerimle ♥

    YanıtlaSil