Hc Care Dual Action Çift Fazlı Makyaj Temizleyici

Sevgili Nihalin etkinliğinde tanıştığım bir marka Hc Care ... Saç bakım yağlarını daha sık duyuyorken meğer makyaj temizleyicileri nin de...

Hc Care Dual Action Çift Fazlı Makyaj Temizleyici
Sevgili Nihalin etkinliğinde tanıştığım bir marka Hc Care...
Saç bakım yağlarını daha sık duyuyorken meğer makyaj temizleyicilerinin de olduğunu gördüm.
Yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve artık yorumlama vakti geldi.
Makyaj temizleyicilerde yaşadığım en büyük sıkıntı yüzümü ve göz çevremi yakmasıydı.
Kullanmış olduğum çoğu markada bu hassasiyeti ne yazık ki yaşadım :/




Hc Care Dual Action Çift Fazlı Makyaj Temizleyici

Çift fazlı her temizleyici gibi yağlı olan katmanı sayesinde makyajı kolaylıkla temizliyor.

Hc Care Dual Action Çift Fazlı Makyaj Temizleyici

Gözlerimde hiçbir şekilde yanma yapmadı BİNGOOO :)
Harika bir haber firma hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve hayvansal katkı maddeleri kullanmıyor :)

Hc Care Dual Action Çift Fazlı Makyaj Temizleyici

Kullanımı ve şişe tasarımını çok beğendim.

Ben bu makyaj temizleme suyunu çok sevdim biter bitmez yenisi gelecek <3
Hc ürünleri için Hc Care TIK TIK

BENZER YAZILAR

12 yorum

  1. ben de misel suyunu kullanıyorum bu aralar ama bunu da denemek istiyorum, yeni yazıma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende miseli merak ettim şimdi :) tabiki yazına geliyorum :)

      Sil
  2. henüz deneyemedim ama memnun kalmana çok sevindim.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. Çift fazlı temizleyicileri bir süredir kullanmıyorum,yağlarla temizliyorum tüm makyajımı ama faz güzele benziyor,aklımda bulunsun.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz çevrende yağ butonu yapmasınlar çok iyi arındır :)

      Sil
  4. Bende severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Bu ürün hakkında hep olumlu yorumlar okuyorum deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. Gozde yanma yapmamasi benim icin onemli supermis :)

    YanıtlaSil