14 Şubat Gratis Alışverişi #3

Hanımlar heryerde  %50 indirim yazıları varken sakin olabilmek mümkün mü? :D Watsonsa baktım pek birşey bulamadım.İndirim vardı her ürün...

sevgililer günü alışverişi

Hanımlar heryerde  %50 indirim yazıları varken sakin olabilmek mümkün mü? :D
Watsonsa baktım pek birşey bulamadım.İndirim vardı her üründe ama geneli kozmetik ürünlerdi.Ne sevdiğim şampuanımda ne de loreal kremlerde indirim vardı.
Bende hemen Gratise uğradım.Ne zamandır aklımda olan ürünleri aldım.Artık uzun bir süre alışveriş yapmayacağım.Aldığım ürünlerle makyaj uygulamalarına ağırlık vereceğim.Hadi beraber bakalım neler var poşetimin içinde :)



  • Wet'n Wild 8'li far paleti,bu markada indirim yoktu ama uzun zamandır bu paleti istiyordum.Çok yakında bu paletle harika makyajlar yapıp sizinle paylaşacağım.Fiyatı:19,50tl
  • Essence 3D far,Yani neyin nesidir anlamak mümkün değil.Renklerine bayıldım öncelikle tüm farların fiyatlarının üstünü çizip indirimli fiyatlar koymuşlar.Bu tatlı far 5tl idi güya..Faturama baktığımda ise 10,50tl olarak işlem görmüş.Şahsen 5 tl gibi bir rakamın peşine düşecek insan değilim fakat bu bir nevi dolandırıcılık.Siz siz olun mağazadan çıkar çıkmaz fişe bakın daha olmadı ürünü iade edin.Aldığım renk Vanilla Latte Fiyat:10,50tl
  • I Stage Far Bazı:O kadar olumlu şeyler okudum ki hakkında almamak olmazdı.Bi tane de ben edindim.İlerleyen günlerde postunu yazacağım.Fiyatı :9,50tl
  • Loreal 3 etkili Gündüz Bakım Kremi,Nemlendirme,koruma ve ışıltı verme gibi vaatleri var.Asıl nemlendiricim olan Skin Perfection serisi üst üste iki kutu bitirmemden midir nedir işe yaramamaya başladı.O biraz beklemede kalacak aldığım 2 nemlendiriciden birini bitirip tekrar geri döneceğim.İndirimli fiyat:14,50tl
  • Loreal 3 etkili Ferahlık,Nemlendirme,güçlendirme ve ferahlık vaatleri var.Bu diğerinin aksine jel bir krem.Diğerinden farklı aldım ki aklımda fikir oluştursun.İndirimli fiyat:14,50tl
  • Bioblas Yağlı Saçlar için Şampuan,Aman Allahım ben bu şampuandan evvel ne yapıyordum acaba.Öyle güzel arındırıyor ve kurutmuyor ki saçları.Tek kelimeyle muhteşem.Yaklaşık 5-6 şişe bitirdim.Yakın bir vakitte yazısını yazacağım.Fiyatı:10tl
  • Cettua Burun Bantları,Daha önce hiç burun bandı kullanmadım.Aslında çok fazla siyah nokta sorunum da yok lakin deneme maksatlı aldığım bir ürün.Fiyatı 2,50tl
  • Orkid Günlük Ped:Bu pedlerin tek kutusu 5,50 tl idi.Ben teklisinden almıştım fakat kasadaki bayan ikilisinin 8 tl olduğunu söyledi.Devamlı kullandığım bir ürün olduğu için 80li pakedini aldım.Fiyatı 8tl
     
sevgililer günü alışverişi

BENZER YAZILAR

18 yorum

  1. Bioblas'ın birçok şampuanını denedim ama yağlı saçlar için olanını denememiştim. Cidden saçları kurutmadan arındırıyorsa süper! Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim teşekkür ederim :) Evet ben hergün saç yıkayan biri olarak bu şampuanla iki günde bir yıkıyorum.Bu benim için büyük gelişme özellikle şu kışta kıyamette devamlı hasta olurdum.Sebum dengeleme özelliği var mutlka dene :) <3

      Sil
  2. Far bazını görünce bendede bir alma isteği oluştu :) güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Herkes beğenmiş denemekten zarar gelmez :)

      Sil
  3. Far bazını görünce benim de alasım geldi valla :) güle güle kullan canım :) ben tatilde olduğum için gratis watsons gibi yerler burda yok bakamıyorum, kendimi 8 mart indirimlerine hazırlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun en azından paran cebinde kalıyor :D O zaman da %50 indirimi patlatırlar eminim :)

      Sil
  4. Çok güzeller, güle güle kullan :) Watsons, Gratis görünce diğer bütün mağazalar silikleşip bulanıklaşıyor gözümde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :)malesef ki hastalığımız aynı tedavisi ise yok :D

      Sil
  5. Far bazını ve 3d farı merak ettim doğrusu güzel günlerde kullanılsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bakalım kullandıkça fikir oluşturacak :)

      Sil
  6. Aaa nasıl yanii nasıl 5 tl görünen şeyi 10 tl veririler.Sinir oldum şimdi keşke söyleseydin ben şahsen Gratis çalışanlarını beğenmiyorum hiç bir bilgileri yok çoğu şeyi kasada karıştırıyorlar birde.3d far bende de var turkuaz rengi baz ile süper oluyor.Ama fazla tozutuyor.güle güle kullan şekerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Ledacım anlatsalar inanmazdım ama başıma geldi bende evde farkettim şimdi kalkıp gidip sorsam bin türlü hikaye yazacaklar siz bari dikkat edin :( 5 tllik şey tozutsa nolur mantığıyla aldım ama neyse artık :(

      Sil
  7. Güle güle kullanın :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tabiki hemen ziyaret edeceğim sayfanızı sevgiler :)

      Sil
  8. Öncelikle aldıklarını güle güle mutlu günlerinde kullan canım! Lorealin kremlerini çok seviyorum diğer yazılarını da inceledim blogunu gerçekten çok sevdim tam benlik!Ayrıca lorealin göz kremini ne deneyebilirsin. Bi de şampuanla ilgili bikaç şey söylemek istedim inanır mısın tek kelimeyle aşk yaşıyorum stresten dökülen saçlar için olanıyla ciddi ciddi harika cidden stresten dökülme yaşıyormuşum sanırım dedirtti ilk kez. Ne şampuanlar kullandım bi Tresan dökülmeyi durdurmuştu ama saçlarımı da eşek kılı gibi yapması cabası:D Sonra hiç etki etmemeye başladı her seferinde farklı şampuan kullanmayı seviyorum ama sanırım bundan bikaç kutu daha kullanıcam. Far konusunda yapılan düzenbazlık da hiç hoş değil benim de başıma geldi üstelik bikaç defa gerçekten daha mağazadayken o fişi kontrol etmek gerekiyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :) Göz kreminde Nivea stoğu yapmıştım.Stoğum biter bitmez göz kremini de alacağım Lorealin :) Şampuan konusunda hak veriyorum sana oryalle açılmıştı saçlarım uçları kupkuru kaldı bu şampuan çok iyi geldi bana.Far konusu baya canımı sıktı resmen salak yerine koyuyorlar Gratis gözümden düşer oldu alışverişi yapıyorum her defasında alarm ötüyor,görende bişeyleri çalmışım sanar bir değil iki değil.Gratise konuyla ilgili email attım ama cevap veren bile yok.Herneyse bundan böyle hesap makinesiyle hesaplayacağım 1 kuruş fazla çıksın cıngar çıkartacağım bunu hak ediyorlar :) :D Ha şu eşek kılı benzetmene de baya güldüm annemde çok kullanır o lafı :D :D :D Ölme emi :D

      Sil