Loreal Skin Perfection Serum

Merhaba Hanımlar :) Günleriniz nasıl geçiyor? Ülkemizde olan bu garip ve vahşi olaylar sizi ne kadar etkiliyor bilmem ama sanırım anne ol...

loreal skin perfection serum
Merhaba Hanımlar :)
Günleriniz nasıl geçiyor? Ülkemizde olan bu garip ve vahşi olaylar sizi ne kadar etkiliyor bilmem ama sanırım anne olduğumda çocuğumu kapı dışarı bırakmayacağım.
Bu nasıl bir vahşet? Kadınların bu dünyada çektiği acılar hiç dinmeyecek sanırım.
Herkesin sahip olmak istediği bedenimiz yüzünden hayatlarımız kararıyor.Gencecik fidanken topraktan söküp atılıyoruz.Bu olay için ayrı bir post yazmak istemedim.Zaten ne yazabilirdim ki..
Haberlerde duyduğumda Özgecanın başına gelenleri,sıktığım yumrukla beraber tırnaklarım avuçlarıma geçmişti.
Ey kadınlar! Erkek evlatlarınızı yetiştirirken mutlaka dikkat edin.Kadına saygı duymayı öğretin...
Herneyse uzun zamandır kullandığım bu serumu birçok arkadaş merak ediyordu.Gmailden bana ulaşıp değerlendirmemi istemiş bazı arkadaşlar.O yüzden bir an evvel yazmak istedim :)
Öncelikle bu ürünü yaklaşık 4 aydır kullanıyorum.Daha evvel Skin Perfection Kremle ilgili yazı yazmıştım burada Şimdi de size serumundan bahsedeceğim.

  • Ürün 30ml
  • 12 ay kullanım ömrü var
  • Kremle içerik bakımından aynı etken maddeye sahipler (Perline-P)
  • Krem gibi sabah ve akşam temiz cilde uygulanıyor
  • Cilt kusursuzlaştırmayı vaad ediyor
  • İndirimlerle beraber 15 tlye almıştım
  • Yapısı kremdeki gibi soft bitirişli değil.Biraz daha ıslak bir bitirişi var.
Ben misal sabah kremini kullanmışsam gece yatmadan evvel serumunu sürerek kullanıyorum.Kreme oranla biraz daha parlak bitirişli.Zaten serumların genelinde olan bir durum bu.O yüzden akşam kullanmak daha mantıklı,nasılsa yüzünüzde makyaj da olmayacağı için uykuyla beraber daha fazla işe yaradığını düşünüyorum.
Ürünün gözenek küçültme,cildi canlandırma gibi iddaaları var.Gözenek olayına gelecek olursak çok bariz bir değişim yaşamadım.Hala yanak ve alın bölgemdeki gözeneklerden şikayetçiyim.Onlara bir deva olamadı malesef.Canlandırma olayına gelecek olursak bu iddaalarına katılıyorum.Cildi iyi nemlendiriyor ve besliyor.
loreal skin perfection serum
Resimde umarım net belli olur,içinde hafif ışıltılar var.Kremde bu ışıltılar bulunmuyor.Bazı bloggerlar kremin altına serum uyguluyormuş.O şekilde de denedim fakat yüzüme çok ağır geldi.O yüzden ya sadece krem ya da sadece serum uyguluyorum.
loreal skin perfection serum
Sabah ve akşam kremden önce uygulamamız tavsiye ediliyor fakat benim yüzüm kat kat ürünü kabul etmedi.Tek kullanılınca daha iyi oluyor bence.
loreal skin perfection serum
Ürün bu şekilde pompalı.Hijyen açısından ve ürünün idareli kullanımı açısından ideal.İhtiyacınız ne kadarsa o kadar kullanıyorsunuz.
Özetle gözenek şikayetiniz varsa,canlı bir cilt istiyorsanız Loreal Skin Perfectiona şans vermelisiniz.Krem ve serumu beraber kullanırsanız daha fazla işe yarayacağını düşünüyorum.
Bende bu kadar hanımlar hoşçakalınn :) <3



BENZER YAZILAR

19 yorum

  1. Canım bende kremi var bunun ama serumunu mu alsam kremi mi diye çok ikilemde kalmıştım. Hangisinden daha memnumsun? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu tip ürünlerde set kullanmak daha etkili sonuçlar verir ama sadece birini almak istersen ve nemlendiricin varsa serumu al bakım yapmış olursun.Ama yok nemlendirici lazım bana dersen kreminin al :)

      Sil
  2. çok güzel açıklamışsın. Özgecan'la ilgili olarak yorumun için de ayrıca teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgecanımız söylenecek laf kalmadı.İdamın geri getirilmesi için bazı platformlarda imza kampanyaları düzenleniyor.İyi hoş ama ya o çıkan idamla suçsuz insanlar öldürülürse.İşin özü bu ülkede nefes almak için bile iki kere düşünmek gerekiyor. Kadın=ölüm anlamına geliyor ne yazıkki... :(

      Sil
  3. çok hoş bir sayfa olmuş ellerine sağlık...

    tekrar görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) görüşmek dileğiyle :) <3

      Sil
  4. evet ikisini üstü süte sürdüğün zaman bir gariplik oluyor. sanki ciltin soyuluyomuş gibi krem ayrılıyor gibi geldi bana. serumdan bir kaç saat sonra kremi sürmek daha iyi oluyor. ya da sabah krem akşam serum sürün :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende de aynı durum oldu krem kendini attı o yüzde ideali sabah krem akşam serum sanırım :)

      Sil
  5. Canım neden bilmiyorum ama şu ana kadar loreal'in hangi ürününü kullandıysam ben de sivilcelenme yaptı.Ancak skin perfection'a da bir şans vermeyi düşünüyorum :) Bu arada takibe aldım.Bana da beklerim...http://pelininsahnesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ciltten cilde değişiyor ben karma cilde sahibim şükür ki bende sorun yaratmadı ama krem hakikaten soft bitirişli.Tavsiyem önce bi Testerla dene sorun yaratırsa parana yazık olmaz :) Tabiki sayfanıza hemen geleceğim sevgiler :)

      Sil
  6. İade-i ziyarete geldim.Takipteyim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Sounds like a nice product,Thank you for visiting my blog dear.Keep in touch.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes,very nice product :) Loreal a beautiful brand :) Keep in touch Ruth with love :)

      Sil
  8. Loreal ürünlerini çok beğeniyorum. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok seviyorum bu markayı :) Tabiki bloğunuzu ziyaret edeceğim hemen :)

      Sil
  9. Ben de kullanıyorum serumu fotoğraflarını çektim blogumda paylaşıcağım diye sıraya bile aldım :) söylediklerin çok doğru, ben genelde akşam kullanmıyorum ve parlak bitişli olduğu için de sağlıklı görünen bir cilt görünümü veriyor gibi geliyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben karma cilde sahip olduğum için sürünce ışıl ışıl oluyorum :) Ancak aşkam yatarken bakım amaçlı sürüyorum :)

      Sil