Sivilcelerle Savaşım-Silah 1

Neutrogena visibly clear'ın bulaşık deterjanı gibi kokan pembe greyfurtlu peelingini zoraki bitirdikten sonra peeling arayışlarım da ...

loreal pure zone peeling

Neutrogena visibly clear'ın bulaşık deterjanı gibi kokan pembe greyfurtlu peelingini zoraki bitirdikten sonra peeling arayışlarım da başlamış oldu :D Loreale geçmeden evvel şu neutrogenadan bahsedeyim.Ben ki koku hassasiyeti olmayan bir kişilik bile bu üründen sıtkım sıyrıldı.Aman Allahım :D Herneyse konumuza dönelim.

Bir Gratis ziyaretimde sivilce karşıtı ürünler ararken bu peelingi farkettim.Malesef ki çene bölgemde zaman zaman sivilce sıkıntısıyla karşı karşıya kalıyorum.Satış danışmanının aman efendim çok kurutur falan feşmekanlarına rağmen koydum sepete.

İlk kullanımımda yüzümde hafif yanmalar oldu.Bu benim için çok normal ilk defa kullanınca her üründe bu tepkiyi veriyor cildim.Rengi mavi yapısı diş macunundan biraz daha yumuşak.Kokusu biraz itici geldi mentol kokusundan dolayı ama ona da alıştım.İçeriğinde salisilik asit ve 3 boyutlu peeling tanecikleri barındırıyor.Tanecikler çok büyük değiller yani ürünle beraber yüzünüzü hafif parmak hareketleri ile masaj yapabilirsiniz.

Vaad ettikleri siyah noktalardan ve sivilcelerden kurtulmak,derinlemesine temizlik ve pürüzleri düzeltmek,parlamayı gidermek.Peki vaad ettiklerini başardı mı?

Bence fazlasıyla başardı.Kuruluk yaratmadı yüzümü de germedi.Ben bu ürünün yüz temizleme jelini de kullanıyorum.Onu da başka bir postta paylaşacağım.Gratis'den 13 tl ye almıştım.Bereketli de bir ürün beni baya idare edeceğe benziyor :)
 loreal pure zone chrone clear peeling

 loreal pure zone chrone clear peeling

BENZER YAZILAR

0 yorum