Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Vee Ebru Gündeş'ten makyaj temizleme suyuma gelsin bu parça :D tık tık  <3 Gönlümün Efendisi ya :D Hiçbir markanın eline su dök...

Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Vee Ebru Gündeş'ten makyaj temizleme suyuma gelsin bu parça :D
tık tık <3
Gönlümün Efendisi ya :D
Hiçbir markanın eline su dökemeyeceği bir makyaj temizleme suyudur zatı muhterem.Yani şöyle söyliyim garnier,nivea,diadermine,yves rocher kullandım ama bunun kadar bana iyi gelen bir ürün olmadı.
Sebeplerine gelecek olursak bi süre evvel cildimde egzamaya yatkınlık oluştu ve nedeni de yves rocherin makyaj temizleme suyu.Şaka gibi ama gerçek farklı bir ürün kullanmak istedim yves rocher aldım ama sürdüğüm andan itibaren yüzümde resmen bir yangın çıktı.Hemen duruladıysam da yanaklarımın bi kısmında,çenemde kızarıklık oluştu.Ardından tekrarlayan deri döküntüleri meydana geldi.Cilt doktoruna göründüm ve acı gerçek.Cildim de egzama oluşmuştu.

Çok sancılı bir hastalık kaşıntı da mevcut ama sabır en önemlisi.Tabiki bu suçu sadece Yves Rocher makyaj temizleme suyuna da atma olmaz.Çünkü egzama immün sistemin (bağışıklık sistemi) zayıflamasında ortaya çıkan bir rahatsızlıkmış makyaj temizleme suyu sadece tetikleyen faktörmüş.Neyse ki son bir yıldır kullandığım ürünlerin fazla değiştirmediğim için böyle bir sıkıntım da kalmadı :)

Herneyse konumuza dönelim.Bu güzellik öyle birşey ki pamuğa döktüğünüzde yüzünüzü halı fırçalar gibi fırçalamanıza gerek kalmıyor :D Özellikle suya dayanıklı bir makyaj yaptıysanız pamuğu biraz fazla ıslatıp kirpiklerinizi ve eyelinerlarınızı biraz bu suyla nemlendirin.
Daha sonra bekletmeden ve suratınızı hırpalamadan temizlenin.
Kokusu hoş bir çiçek kokusu paraben ve renklendiri içermiyor.Ama içinde az da olsa alkol var.Zaten alkolsüz piyasada yok denecek kadar az.
Ben indirimden 10 tl ye aldım.Fiyatı da gayet uygun.Ambalıjına diyecek laf yok ve en önemlisi bereketli bir ürün.Köpük köpük olmasının nedeniyse 5 yaşındaki komşu kızının makyaj yapıcam ben diye ürünü hırpalamasından ibarettir normalde köpürmüyor :D
Hassas cildimde bile sorun yaratmayan bu makyaj temizleme suyuna şans vermenizi isterim :)


 loreal kusursuz makyaj temizleme suyu


 loreal kusursuz makyaj temizleme suyu

BENZER YAZILAR

0 yorum